Karlstad.

Heej!
Just nu sitter jag i hotellets- lobby i karlstad. Har precis kommit tillbska från en sen middag. Vi övernattar här och åker på morgonen härifrån och fortsätter vidare till Branäs! Vi åkte till Karlstad för att imorgon kunna åka lite skidor på dagen.
Jag har nog inte riktigt berättat än, men jag och min familj ska åka till skidorten Branäs och vi ska vara borta i lite mer än 1 vecka. I branäs så kommer vi även gästas av lite vänner och så. Det är väldigt mysigt i Branäs och det är inte så stortdär , men dem har lite längre backar vilket jag tycket är braa! Vi hade en stuga där, men sålde den för några år sedan.
Men det ska bli roligt att komma tillbaka och åka massa skidor. Med detta så kommer jag inte att hinna blogga lika mycket, men ska försöka hålla er uppdaterade! Puss o kram <333





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: