Christmas Eve!

... Förlåt!... Igen, för att jag har haft så dålig uppdatering idag.
Men hur som helst idag har jag har haft en sjukt braaa Julafton, det började med " skattkartan" som jag och mina syskon alltid får. Det är som en liten karta så vi ska gå till lite olika ställen och sedan hitta ett paket som vi får öppna på morgonen! Lite tööntigt, men sjukt kul! då jag fick en perfym och en vit- skjorta.  Sedan klockan 1 ungefär så kom släkten och vi åt en god jullunch tillsammans! Julskinka, lax, potatis, köötbullar, korv osv.
Som tardition så tittar vi ALLTID på kalleanka, och efter kalle och alla.. så kommer Jultomten, haha mi  bror han hatar verkligen tomten han är jätterädd så han gömmer sig alltid. Men så fick vi öppna alla paket och såå, jag blev väldigt nöjd med vad jag fick så det var en toppen julafton! Men dock ingen jättejulkänsla på morgonen när det var klarblå himmel och ingen snö... så det ska blir riktigt roligt att åka lite skidor nuu och se lite snöö, gud vad jag längtar!! ♥





image description
Dagens: Svart klänning draperad urrigning i ryggen- hm.  och stram " hästsvans"  med ett rött band i och  ett par röda strumpbyxor till.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: