1 vecka!

Heejsan bloggen! Nu är det så att idag är det 1 vecka sedan jag startade den här bloggen! Och eftersom den är såpass ny och jag inte riktigt har kommit on i" bloggandet", så nu undrar jag bara lite av vad ni vill att jag ska skriva om!
Vore väldigt mycket till hjälp, så kommentera gärna vad ni skulle vilja se lite mer av. Kramisar :)


Postat av Maria

Ditt liv, vad som händer under dagarna.

Filmer, vad gillar du att kolla på? :)

Datum: 2011-12-25 | Tid: 17:06:13
Postat av Tjuren ferdinand

Hej! Du kanske kan skriva om grejer som händer just nu, om det tillexempel kommit ut en bra film eller låt och vad du tycker om den. Skriv om vad för kläder du gillar, och vart man kan köpa dom :)

Datum: 2011-12-25 | Tid: 22:13:44
Postat av Mona

Uppdatera ofta, Annars så tappar läsaren intresset! Bra blogg , men uppdatera!!!

Datum: 2011-12-27 | Tid: 20:54:59



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: